در این پروژه، طراحی و توسعه یک سایت جدید با توجه به نیازهای ویژه انجام شد که شامل ایجاد صفحات مختلف و بخشهای متعدد بود. مهمترین صفحات شامل «استخدام»، «برگه اصلی امسیگ»، «انتقادات و پیشنهادات»، «پرتال همکاری»، «پنل کاربری»، «تماس با ما»، «درباره ما»، «فروشگاه»، «قوانین و مقررات»، «کاتالوگ»، «گارانتی» و «مجله سلامتی» بودند که به دقت طراحی و آماده شدند.
علاوه بر این، ۲۵ بخش و قالب مختلف دیگر، از جمله هدر، فوتر، پاپ آپها، فرمها، آرشیوها، صفحات تکمحصول و تکپست، به همراه طراحی و توسعه بهینه انجام شد. در این پروژه، توجه ویژهای به تجربه کاربری (UX) و بهینهسازی سایت صورت گرفت تا وبسایت نه تنها از نظر ظاهری جذاب باشد، بلکه کاربری راحتتری برای بازدیدکنندگان فراهم کند.
یکی دیگر از ویژگیهای مهم سایت، فرمهای سفارشی متعدد بود که برای نیازهای مختلف طراحی و پیادهسازی شدهاند. این فرمها به دقت طراحی شدند و هماکنون بهطور کامل در حال استفاده هستند، به گونهای که هیچگونه مشکلی در کارکرد آنها وجود ندارد و تجربه کاربری بهتری را برای کاربران فراهم کردهاند.
در بخشی از کار، نیاز به توسعه و بهبود برخی قسمتها احساس شد که با استفاده از کدنویسی سفارشی، ۹ بخش خاص بهینهسازی شدند. این بهبودها شامل فیلترهای دستهبندی مقالات، فیلترهای دستهبندی محصولات و مشخصات فنی محصولات بودند که باعث بهبود عملکرد سایت نسبت به نسخه قبلی شدند.
همچنین، در این پروژه، مهاجرت اطلاعات بهطور کامل انجام شد. حدود ۴۰۰ مقاله با لینکها، ۳۰۰ محصول با مشخصات کامل و لینکها، و ۲ هزار کاربر قدیمی با اطلاعات پروفایلشان به سایت جدید منتقل شدند. در این مسیر، چالشهایی بهویژه در حفظ اطلاعات قدیمی و انتقال آنها با دقت وجود داشت. برای جلوگیری از از دست رفتن ترافیک و بهینهسازی رتبه سایت، ریدایرکتها بهطور کامل اعمال شدند.
در نهایت، این پروژه با موفقیت به اتمام رسید و وبسایت جدید توانست ضمن حفظ اطلاعات قدیمی، تجربه کاربری بهتری را ارائه دهد و به راحتی بتواند از نظر فنی و محتوایی به روزتر و بهینهتر باشد.